מדיניות הביטולים וההחזרים

עדכון אחרון 07 נובמבר 2022.
** מסמך זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס לגברים ונשים כאחד, עמכן הסליחה.

ראשית ברצוננו להדגיש כי השירות של חברת פמילי-ביז נרכש דרך חנויות אפליקציות. תחילה הצרכן מתקשר עם חנות האפליקציות, לאחר מכן הצרכן מקבל את השירות מחברת פמילי-ביז, ועל כן חשוב להבין כי ההתקשרות מבוצעת מול חנויות האפליקציות ולא מול חברת פמילי-ביז, על כן אנו ממליצים לקרוא בעיון את מדיניות הביטולים של חנויות האפליקציות (App Store, Google Play) אשר יכולות להשתנות ללא שליטתנו ואין ביכולותינו להשפיע על מדיניות הביטולים של החנויות ו/או על שיקול דעתן של חנויות האפליקציות בנושא ביטולים וזיכויים. 

ניתן בכל עת להפסיק מינוי קיים שרכשת בחנויות האפליקציה. כדי לעשות זאת:
לנוחיותך ממצורפים מדריכים להפסק מנוי בחנויות:
App Store
Google Play
*לאחר ביטול מנוי, חנויות האפליקציות לא ימשיכו לגבות את דמי המנוי העתידיים. 

תוכל לבקש החזר על התשלום שבוצע מהחנויות:
לנוחיותך מצורפים מדריכים לבקשת החזר עבור מנוי:
App Store
Google Play 

חשוב לשים לב:
מדיניות הביטולים וההחזרים הכספיים שלחברת פמיליביז כפופה למדיניות הביטולים וההחזרים של חנויות. החברה לפי שיקול דעתה יכולה לחרוג ממדיניות החנויות ולזכות לקוח, לטובת ביטול ובקשה לזיכוי של המנוי, ראשית יש לפנות לביטול ובקשת החזר עבור המנוי בחנות האפליקציות, בהתאם לסוג המכשיר. אם קיבלת סירוב מחנות האפליקציה, תוכל חברת פמילי-ביז לבחון אפשרות של החזר חלקי, זאת חרף הסירוב של חנות האפליקציות.   

יובהר כי, החברה תשקול החזר מלא רק במקרה ששני אלה מתקיימים:
-      הצרכן ביצע פניה לחנויות האפליקציות לבקשת ביטול המנוי וקבלת החזר וקיבל סירוב לזיכוי.
-      וכל עוד לא בוצעה משיכה של הנתונים הפנסיוניים (משיכת המידע מהמסלקה הפנסיונית כרוחה בעלויות) דרך פלטפורמת פמילי-ביז. 

צרכן שרכש מנוי שנתי ומעוניין בהחזר כספי – במידה והצרכן ביצע פניה לחנויות האפליקציות וקיבל סירוב לזיכוי, פמילי-ביז תשקול לזכות את חשבונו של הצרכן באופן חלקי. בכל אופן, לא יתקבל החזר תשלום בעבור החודש בו ביטל הצרכן את המנוי בחנות האפליקציה ,ובנוסף יקוזז סכום נוסף עבור דמי ביטול בסך 5% מגובה העיסקה וסכום נוסף עבור שימוש, עמלות והוצאות העומד על 30%.

צרכן שרכש מנוי חודשי ומעוניין בהחזר כספי - פמילייז לא תוכל לזכות את הצרכן בגין אותו החודש. כאמור לעיל יש באפשרותו לבטל את המשך המנוי ולהפסיק לשלם על המוצר בכל עת.

במידה ונתקלתם בבעיה מוזמנים לפנות למחלקת התמיכה שלנו במייל contact@familybiz.co.il.
אנא פרטו במידה ואתם מבקשים החזר בעבור המנוי.