איך נראה לוח החופשות של הגנים, היסודי וחטיבות הביניים ובמה הוא שונה מלוח החופשות של התיכונים?

שנת הלימודים החדשה בפתח, ולוח החופשות שוב משתנה. ריכזנו את כל החופשות לפי משרד החינוך, בטבלה ששווה לגזור ולשמור! אנחנו פשוט שלחנו לעצמנו בווצאפ כדי שתמיד יהיה קל למצוא את התמונה.

תום קפלן

לוח חופשות משרד החינוך לשנת 2023/2024 עבור גנים, יסודי וחטיבות הביניים

שימו לב, לוח החופשות הזה רלוונטי לגנים, יסודי וחטיבות הביניים. אצל התיכונים, הלוח נראה מעט שונה, ובבלוג הבא תוכלו להבין בדיוק איפה ההבדלים כדי לא להזמין בטעות טיסה לחו"ל על ימי לימודים של הבת הגדולה.

נתחיל מהחדשות הטובות עבורים ההורים, נגמרה חגיגת האיסרו-חג. איסרו חג זה היום שבא אחרי כל אחד משלושת הרגלים (סוכות, פסח ושבועות). עד היום במערכת החינוך זה היה יום חופש מבית הספר, והשנה זו הפעם הראשונה שבה יום החופש הזה בוטל. אבל - הימים האלו הם עדיין 3 ימי חופש עבור התיכונים. זאת אומרת, שבזמן שהבת הבכורה תהיה בחופש באיסרו חג, הבן הקטן יהיה בלימודים או בגן. 

כדאי שתתכוננו טוב לחודש ספטמבר הגדול, כי ראש השנה מתחיל ב-15 בספטמבר ועד יום שני ה-18 בספטמבר, וכמה ימים אחר כך מתחיל יום כיפור, ב–24 בספטמבר: ויש גשר בינו לבין סוכות. המשמעות היא שצריך להתכונן לילדים בבית עד ה-8 באוקטובר, 14 ימי חופש ברציפות סך הכל. עבור התיכונים, שלושת הימים בין כיפור לסוכות הם ימי לימודים, אז כדאי לזכור את זה לפני סגירת הטיסה.

בחנוכה, יש חופש בין ה-10 בדצמבר עד ה-17 בדצמבר, מראשון עד ראשון. בחנוכה אין בכלל חופש מהעבודה, אז כדאי להיערך מראש לשבוע הזה: מה עושים עם הילדים, האם לקחת חופש מהעבודה, איך מעבירים את הזמן?

חופש פורים בין ה-24 במרץ עד ה-26 במרץ, בין ראשון לשלישי.

פסח, 16 ימי חופש, בין ה-14 לאפריל עד ה-30 לאפריל.

ערב יום העצמאות יוצא ב-13 במאי, ה-14 במאי זה יום חופש.

חופש שבועות מיום שלישי ה-11 ליוני, ועד יום חמישי ה-13 ליוני.

ל"ג בעומר ותענית אסתר, הם לא ימי חופש עבור הגנים, יסודי וחטיבות הביניים, וכן ימי חופש עבור התיכונים.

שנת לימודים מוצלחת!

חזרה לכל הכתבות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

מבטיחים לא להציק ולשלוח רק דברים מעניינים.
איזה כיף 🎉 בדיוק שלחנו אלייך מייל ברוכים הבאים 🤩
אופס, משהו השתבש בעת שליחת הטופס, אנא נסו שוב.