שופינג יכול להתבצע בצורה חכמה וטובה רק צריך לזכור כמה פרטים שיעזרו לנו להפוך אותו לכזה, אספנו לכם כמה טיפים מנצחים שחשוב שתכירו לפני כל מסע שופינג גם אם הוא קורה באונליין

נועה נחשון

Let's go shopping


כמו שכולם יודעים אין סוף לקניות ותמיד אפשר לקנות עוד ועוד 👚👕👖👗👙👟 ... ומי בעצם לא רוצה לצאת למסע קניות מוצלח אבל לדעת שקנה בדיוק מה שהיה צריך ובמחיר הטוב ביותר?

שופינג יכול להתבצע גם בצורה חכמה וטובה רק צריך לזכור כמה פרטים שיעזרו לנו להפוך אותו לכזה, אספנו לכם כמה טיפים מנצחים שחשוב שתכירו לפני כל מסע שופינג גם אם הוא קורה באונליין:

1. ✍️ טיפ ראשון והחשוב ביותר לפני היציאה למסע קניות מוצלח הוא להכין רשימה, כן כן בדיוק כמו רשימת קניות שאתם מכינים לפני שאתם יוצאים לסופר, אחרת 99% שתקנו דברים שבכלל לא הייתם צריכים לקנות, אני בטוחה שלכל אחת ואחד שקוראים את הכתבה עכשיו זה קרה מתישהו. עכשיו בטח אתם שואלים את עצמכם איך בכלל להכין רשימה כזאת מה צריך לבדוק ואיך יודעים מה חסר לי ומה לא, אז לפני היציאה לשופינג "תעיפו" מבט בארון שלכם בדיוק כמו שאתם פותחים את המקרר ובודקים מה צריך לקנות לפני הסופר תחשבו מה באמת חסר לכם ותכניסו לרשימה שלכם, זה ימנע מכם קניות מיותרות שכנראה לא באמת הייתם צריכים וגם בנוסף תחסכו בעלויות.

2. 💳 לא להתפתות להנחות, סקרים מראים ששני שליש מהצרכנים ביצעו רכישה שבכלל לא תכננו כי ידעו שיש הנחה/מבצע וארבעה מתוך חמישה (80%) אמרו שהם נוטים לקנות אפילו ממקומות/מותגים שלא מכירים כי קיימת הנחה. אז נכון אין מה לעשות הטבע האנושי שלנו נוטה לקנות יותר כאשר הוא יודע שיש הנחה או מבצע, ונכון אנחנו תמיד חושבים לעצמנו אבל זה חצי מחיר אז מה אני לא אקנה?״ אז התשובה קשורה לבטיפ הראשון אל תתפתו לדברים שאתם לא באמת צריכים תקנו את הפריט רק אם הוא נמצא ברשימה שלכם ואתם באמת צריכים אותו.

3. ⏰ תגדירו זמן, כמה פעמיים יצא לכם לשוטט בקניון כבילוי או לשוטט מאתר לאתר באונליין אבל לא באמת הייתם צריכים כלום? וכמה רכישות שלא באמת היו נחוצות לכם? אם אתם רוצים לקנות חכם ולייעל את הקניות שלכם תגדירו זמן קצוב וברגע שעבר הזמן זה בדיוק הרגע לסיים את מסע השופינג לאותו יום (כן, גם אם לא קניתם כל מה שברשימה).

4. 📱איך אפשר לעשות שופינג בלי לדבר על תקציב, נכון? אם תדעו לפני מסע הקניות מה התקציב שלכם ותבטיחו לעצמכם שתעמדו בו אתם ככל הנראה תקנו בדיוק את מה שאתם צריכים ולא תתפתו לקניות מיותרות, בעזרת"FamilyBiz"  אתם יכולים להבין מהו הסכום הכולל שאתה מבזבזים בכל חודש על קניות ושופינג, האם צריך לשנות את היעד, האם חרגנו החודש וצריך לחסוך יותר בחודש הבא, או שבכלל אפשר לבזבז יותר וכל זה בעזרת המעקב התמידי שFamilyBiz  מבצעת באופן אוטומטי על קטגוריות שונות, בדיוק בשבילכם.
להורדת האפליקציה מהאתר: https://www.familybiz.co.il.

5. 💰 אגרות דמי משלוח ומכס בקניות אונליין, קניות באונליין נהפכו עם הזמן לפתרון קל מהיר ולעיתים גם כיף יותר, החבילה מגיעה אלייך תוך מס' ימים עד הבית ולא צריך בכלל לצאת מהבית. אבל חשוב לשים לב שמלבד התשלום על הפריט יש לרוב גם מכס ואגרות מסוימות ולפעמים הן יכולות להיות שוות ערך לפריט עצמו. אז אפשר למנוע את זה? כמובן שכן! ע"פ החוק בישראל עד ל75$ אין צורך בתשלום מס ולכן אנחנו ממליצים לכם להפריד הזמנות וכך להימנע מתשלום מכס (ניתן לקרוא עוד בנושא באתר כל זכות) בנוסף אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים לפני קניית הפריט כיוון שדמי המשלוח עלולים להשתנות מאתר לאתר. דבר נוסף, שווה לנסות לשנות את שפת האתר מעברית לשפה אחרת, במדינה שונות הפריטים מתומחרים אחרת ואולי במדינה אחרת הפריט שלכם יהיה זול יותר (מניסיון 😊).

6. 🎁 מותר ואפילו צריך גם לפנק את עצמנו עד עכשיו דיברנו מה צריך לעשות כדי לא להתפתות לקניות מיותרות ולרכוש בצורה חכמה אבל זה בסדר גם לקנות משהו שלא באמת צריכים או שחלמתם עליו הרבה זמן והוא מעבר לתקציב שלכם. כדי לעשות את זה חכם אני ממליצה לבנות רשימת חלומות - "wish list" וכשיגיע הזמן ותחליטו שבאמת מגיע לכם פינוק תדעו כבר מה לקנות ולא תשוטטו שעות באינטרנט או בחנויות.

 

אני יודעת ששופינג הוא משהו שעושים עם הלב ולא עם הראש (לפחות במקרה שלי) אבל אולי שווה ליישם את ההמלצות כדי לשמור שקל ליום שחור. ככה אומרים לא?

שופינג חכם מוצלח ומהנה

FamilyBiz

Photo by: cottonbro, Ksenia Chernaya, Artem Beliaikin From Pexels



חזרה לכל הכתבות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

מבטיחים לא להציק ולשלוח רק דברים מעניינים.
איזה כיף 🎉 בדיוק שלחנו אלייך מייל ברוכים הבאים 🤩
אופס, משהו השתבש בעת שליחת הטופס, אנא נסו שוב.