FamilyBiz רוצה להגשים חלומות גדולים, אבל גם את הקטנים. חלום יכול להיות גם לקנות עוד בירה בבר בראש שקט ובלי רגשות אשם.

תום קפלן

רמת החיים שלנו כיום גבוהה יותר מכל תקופה אחרת בהיסטוריה של האנושות. מלבד העובדה שיש לנו תמיד אור בבית ומים חמים במקלחת, אנחנו חיים בתקופה בה בלחיצת כפתור אפשר לקנות ג'ינס, להזמין המבורגר, להזמין מונית לשדה התעופה ולקחת טיסה לכל מקום שנרצה. אפשר גם פשוט לדבר בטלפון עם כל מי שנרצה, מכל מקום לכל מקום בעולם. אם ממש נרצה "להיפגש", נוכל גם לעשות שיחת וידאו וכל זה, מבלי יותר מידי מאמץ.

הבעיה במגוון העצום הפרוס לפנינו, היא שאנחנו מתרגלים אליו - אנחנו לא מייחסים לתנאי המחייה מרחיקי הלכת הללו חשיבות מיוחדת. הכל מבחינתנו נראה מובן מאליו וזה מקשה עלינו לוותר על המבורגר מוולט או על חולצה מאסוס. זה גורם לנו לאבד שליטה ולפעמים לסטות מהמסלול. בסופו של דבר, מי שנוהג במסלול הפיננסי של חייכם זה אתן ואתם. FamilyBiz לא תיקח לכם את ההגה, אבל היא תתקין מראות שיעזרו להישאר על הנתיב הנכון 🚘 

פעמים רבות בשביל להתחיל להתעסק בפיננסים, צריך עזרה. זה לא פשוט, יש כל כך הרבה מוצרים פיננסים בשוק היום וקל מאוד להסתבך. FamilyBiz כאן בשביל לעזור בכל מה שנראה מורכב. אם תרצו, תוכלו לשאול כל שאלה (גם באנונימיות) בקהילה שלנו בפייסבוק "כסף בגובה העיניים", להאזין לפודקאסט "הארנק" שהקלטנו ולקרוא את הבלוג שלנו בו אנחנו כותבים בצורה קלילה על נושאים כלכליים מגוונים. נוסף על כך, באפליקציה יש צ'אט ישיר איתנו ואנחנו מבטיחים לתת תשובות לכל השאלות.

אז איך FamilyBiz יכולה לעזור לי?

ריכוז כל הכספים באפליקציה אחת 

רובנו לא יודעים איפה הפנסיה שלנו או כמה אנחנו משלמים על ביטוח רכב, לחברות התקשורת או אפילו לנטפליקס. וזה הגיוני, כי מעולם לא סיפרו לנו עד כמה זה חשוב ואף אחד לא הנגיש עבורנו את כל המידע הזה. FamilyBiz מתחברת ל- 100 גופים פיננסים שונים וזה כולל חשבונות בנק, כרטיסי אשראי, פנסיה, ביטוחים, ואפילו את ההשקעות והקריפטו שלכם. הכל בשביל להציג הכל במקום אחד. כך נוכל להבין בדיוק מה מצבנו הכלכלי.

כלים פרקטיים להתנהלות פיננסית 

כדי להישאר על הנתיב, צריך לשים לב שאנחנו תמיד בקצב הנכון. מלבד התצוגה הנוחה של חייכם הפיננסים, FamilyBiz מאפשרת גם לנהל את התזרים, להגדיר יעדים ולהבין לאן הכסף שלכם הולך. כדי לאפשר לכם להיות בשליטה, ההוצאות וההכנסות מחולקות לקטגוריות שונות: משק בית וקניות, בילויים וחופשות, בריאות וטיפוח ועוד. הרעיון הוא לקבוע מראש כמה כסף  אותה נרצה לחסוך החודש. נוכל להגדיר למשל שעל בילויים נרצה להוציא החודש 300 ש"ח. FamilyBiz תאפשר לראות לאן הכסף שלכם הולך ותעזור לוודא שאתם לא חוצים את הרף שהצבתם לעצמכם. 

תובנות כלכליות חכמות 

יש כוח גדול בריכוז כל הכספים במקום אחד. FamilyBiz תספר לכם איך סיימתם את החודש והאם הצלחתם לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם. האפליקציה אפילו תספר לכם אם העלו לכם את מחיר חבילת הסלולר מבלי ששמתם לב או אם אתם משלמים יותר מידי על המשכנתא 💸

להורדת האפליקציה לחצו כאן


Photos by Engin Akyurt and MART PRODUCTION

חזרה לכל הכתבות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

מבטיחים לא להציק ולשלוח רק דברים מעניינים.
איזה כיף 🎉 בדיוק שלחנו אלייך מייל ברוכים הבאים 🤩
אופס, משהו השתבש בעת שליחת הטופס, אנא נסו שוב.