התפוח נוגס בתשלומים הדיגיטליים: Apple Pay

על Apple Pay כבר שמעתם?! ברור שכן. ריכזנו לכם את כל מה ששווה לדעת על שירות התשלומים החדש

נועה נחשון

על Apple Pay כבר שמעתם?! ברור שכן. ריכזנו לכם את כל מה ששווה לדעת על שירות התשלומים החדש.

אז ככה אם עד לפני שנים מעטות הייתם הולכים לבנק להוציא מזומן, או משלמים במזומן במכולת אז היום זה לגמרי טאבו. תשלום דיגיטלי הוא תשלום מקובל כבר כמעט בכל מקום ברחבי העולם ותופס תאוצה רבה.

כתבה זו פונה ל- "אייפוניסיטים" שבנינו (יותר מרבע מכלל האוכלוסייה, סתם לידע אישי 😊) Apple Pay מציעה שירות תשלומים חינמי פשוט ומאובטח שבו אין צורך בכרטיס האשראי, התשלום מבוצע מהנייד וכמובן שקיימת גם אפשרות באמצעות Mac ,iPad או Apple Watch.

מהרגע שתחליטו להצטרף תוכלו להיות רגועים אם שכחתם במקרה את האשראי בבית, כל מה שצריך זה אחד ממכשירי ה Apple שלכם כדי לשלם בכל מקום שישנו מסוף חדש, זה שמשלמים ע״י קירוב הכרטיס במקום ״גיהוץ״.

לחשדנים Apple pay הרבה יותר בטוחה מכרטיס האשראי, כל עסקה ב-iPhone מחייבת אתכם לבצע אימות באמצעות Face ID,‏ Touch ID או קוד גישה.

אז איך בעצם מצטרפים ל - Apple Pay?

את שירות התשלומים תוכלו להגדיר דרך vאפליקציה Wallet (ארנק), שמותקנת באופן אוטומטי בכל אייפון ושעון (באייפד ניתן למצוא את הארנק בתפריט ההגדרות).

לאחר מכן לחצו על הסימן + שמופיע בצד ימין או שמאל (מסומן בתמונה בעיגול אדום), סרקו את כרטיס האשראי שלכם בעזרת המצלמה, יש גם אפשרות להוסיף את הכרטיס בהקלדה ידנית.

בחלק מן המקרים תאלצו לבצע זיהוי נוסף ע"י קוד אימות לנייד/מייל וזהו זה יש לכםApple Pay נכון שזה היה פשוט?

שימו לב כי הכרטיס הראשון שהוספתם הוא כרטיס ברירת המחדל, אבל כמובן שניתן להוסיף עוד כרטיסים.

אופציה נוספת להוספת כרטיס האשראי היא דרך אפליקציית הבנק או האשראי, אם בחרת באופציה זו הוספת האשראי תתבצע אוטומטית ללא צורך בצילום כרטיס האשראי או הזנתו ידנית.

כמה דוגמאות:

מה הלאה? איך משתמשים בשירות?

בכל בית עסק שתומך בApple pay - ברגע התשלום יש לקרב את האייפון למסוף התשלום בבית העסק ולשחרר את מסך הנעילה באמצעות Face ID,‏ Touch ID או קוד הגישה. לחיצה כפולה על לחצן נעילת המכשיר יאשר את הפעולה והתשלום.

 

מקווים שעכשיו הכל ברור, צוות FamilyBiz

 

Photos by Karolina Grabowska from Pexels


חזרה לכל הכתבות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

מבטיחים לא להציק ולשלוח רק דברים מעניינים.
איזה כיף 🎉 בדיוק שלחנו אלייך מייל ברוכים הבאים 🤩
אופס, משהו השתבש בעת שליחת הטופס, אנא נסו שוב.