גם אתם יכולים לקנות מטבע דיגיטלי (ובקלות)

עברה בכם המחשבה לקנות מטבע דיגיטלי כמו ביטקוין, את'ריום ונוספים, אבל היא כבר הספיקה להתפוגג כי "איך בכלל מתחילים" ו"למי יש זמן עכשיו ללמוד את זה לעומק"? נשמח לפשט את התהליך בשבילכם כדי שתוכלו לעשות את הצעד הראשון בעולם הקריפטו :)

אופיר גלבוע

אין ספק שעולם הקריפטו תופס תאוצה ומעסיק את רוב מדינות העולם. עם הזמן, קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים נעשתה פשוטה יותר וכך התפשטה הבשורה בקצוות העולם. אפילו ממשלת אוקראינה גייסה תרומות במטבעות דיגיטליים וכבר הגיעה למעל ל-100 מיליון דולר תרומות. אנחנו מאמינים, כי ככל שהמגמה של מסחר בקריפטו במדינות השונות תמשיך לצמוח, כך גם תתפתח הרגולציה בתחום המטבעות הדיגיטליים והאמון של השוק שלנו כסוחרים פוטנציאלים יגבר. 

בארץ ישנן חברות ישראליות המקלות על הבירוקרטיה אשר תעמוד בדרככם לרכישת המטבעות

מדובר בחברות המחזיקות ברישיון נותן שירותי מטבעות וירטואליים מטעם משרד האוצר, כמו למשל Bits of Gold. היתרונות במסחר במטבעות דיגיטליים דרך החברות הללו, הוא בין היתר, בכך שהם ידאגו לתשלומי המס שיהיה עליכם לשלם לרשות המיסים, לענייני רגולציה, למימוש הרווח מההשקעה שעשיתם במטבעות, ליווי צמוד ועוד.

לפני שתתחילו, כמה מושגים בסיסיים שכדאי שתכירו

💠בלוקצ'יין Blockchain: טכנולוגיה המאפשרת פעילות עסקית מאובטחת באינטרנט שתפקידה להעביר את המידע (ששווה כסף) ממקום למקום, מבלי לשכפל/להעתיק אותו - בדומה למזומן. כלומר הטכנולוגיה של הבלוקצ'יין חוסכת מאיתנו את תשלום העמלה שאנו משלמים בדר"כ לגורם מתווך/ישות ניהול מרכזית.

💠ארנק דיגיטלי: תוכנה/אפליקציה המאפשרת לנהל את המטבעות הדיגיטליים שלכם. על מנת לפתוח ארנק, יש תחילה להוריד את אפליקציית הארנק הרלוונטית. כמו בחשבון בנק, גם לארנק יש מספר והוא נקרא "מפתח ציבורי" והסיסמה שלו נקראת "מפתח פרטי". האפליקציה תציג לכם 12 או 24 מילים באנגלית, אותם אל תצלמו במכשיר, כתבו אותם על דף החשוף רק אליכם ושמרו אותו במקום שבטוח שתזכרו.

💠חתימות: מקשרות בין הארנק הדיגיטלי למפתח וכך מאפשרות להוכיח בעלות על הנכס.

💠באונטי (Bounty): משימות שמפתחי מטבעות יצרו, כך שאם המשתמש השלים משימה כלשהי הוא יקבל תגמול בצורת מטבעות דיגיטליים. 

על מנת שתוכלו להיכנס לעולם המטבעות הדיגיטליים בקלות ולא פחות חשוב מזה, בצורה מאובטחת, תוכלו ליצור קשר עם חברת Bits of Gold, ובצורה נגישה ופשוטה תקבלו טעימה לאיך בכלל מתחילים לעשות את הצעד הראשון בתחום. את התשלום על המטבע הדיגיטלי תוכלו לבצע באמצעות העברה בנקאית, באשראי או מזומן לפי בחירתכם. Bits of Gold דאגו שהתהליך עבורכם יהיה פשוט ונוח. אם יהיו לכם שאלות/תהיות, תוכלו תמיד לפנות לצוות שם אשר ילווה אתכם שלב אחר שלב ויהיה זמין עבורכם לכל שאלה/בקשה.

חשוב לדעת: השקעה במטבעות דיגיטליים ידועה כבעלת סיכון גבוה עם תנודות שוק קיצוניות ותכופות. בנוסף, ישנם נתונים היסטוריים, אך הם דלים לעומת הנתונים של שווקי מסחר אחרים, מאחר שמדובר בשוק יחסית "טרי" לעומתם. לכן מומלץ לבדוק אם השקעה בקריפטו מתאימה לכם מבחינת רמת הסיכון ובהתאם לחשב את הסכום איתו אתם מוכנים להשקיע, במידה ותחליטו ללכת על זה.

להטבה מיוחדת שארגנו ללקוחות פמילי-ביז ברכישת מטבעות דיגיטליים, אפשר להיכנס ללינק כאן.

קיימנו וובינר עם דניאל תם, מנהל התפעול של Bits of Gold שהכיר לנו מקרוב יותר את עולם הקריפטו ויבחן את אפשרויות ההשקעה בתחום. לצפיה בוובינר 

לפודקאסט מהם מטבעות דיגיטליים, מאיפה הם באו ואיך קונים אותם, לחצו על הלינק הבא

לבלוג "ביטקוין, המטבע שמשגע את העולם?" לחצו על הלינק הבא 


Photos from Pexels by AlphaTradeZone, Alesia Kozik and Thought Catalog

חזרה לכל הכתבות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

מבטיחים לא להציק ולשלוח רק דברים מעניינים.
איזה כיף 🎉 בדיוק שלחנו אלייך מייל ברוכים הבאים 🤩
אופס, משהו השתבש בעת שליחת הטופס, אנא נסו שוב.