הסיפור מאחורי מועדוני הצרכנות

דקות
47
13/4/23
אורן גולדשטיין
מנכ״ל
FamilyBiz
צביקה וילנאי
מנכ"ל
הו"ט מועדון צרכנות

בפרק של היום צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון צרכנות הוט. מסביר לנו מה זה מועדני צרכנות ולמה זה כל כך משמעותי לכיס שלנו, הצרכנים. כבר שנים שאנחנו שומעים על יוקר המחייה בישראל, האינפלציה מטפסת, וכמעט בכל מהדורת חדשות מציינים שאנחנו בדרך לגל התייקרויות נוסף. כולנו תוהים מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם יוקר המחייה ולשמור על רמת חיים מבלי לפגוע בכיס. אחד הפתרונות שצוברים תאוצה בארץ הם מועדוני צרכנות, כלומר, התאגדות צרכנית מוסדרת שהמטרה שלה היא להגדיל את כוח הקנייה של הצרכן מול הקמעונאים וכך להוריד את מחיר המוצר הסופי לצרכן.

האמור באתר אינו מהווה יעוץ מקצועי או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל המסתמך על תכני האתר מבלי להיוועץ בבעל הרישיון המתאים עושה זאת על אחריותו בלבד. האתר עושה שימוש בקבצי עוגיות כמפורט במדיניות הפרטיות.

אורן גולדשטיין
מנכ״ל
FamilyBiz

נשוי +1 גר בתל-אביב, אוהב לשחות ולטייל. מייסד ומנכ״ל חברת FamilyBiz, חברה בעולמות ה-Fintech, אשר פיתחה טכנולוגיות המאגדות עבור המשתמש.ת את כל המוצרים הפיננסים במקום אחד בצורה מונגשת ונוחה. האפליקציה מנתחת את הנתונים באופן תדיר על מנת להתריע למשתמש על אירועים הדורשים התייחסות ומה ההתייחסות הנדרשת.

צביקה וילנאי
מנכ"ל
הו"ט מועדון צרכנות

צביקה וילנאי מנכ"ל הו"ט מועדון צרכנות

No items found.